Friday 2 May 2014

i know just what you're saying so please just stop explaining don't tell me 'cause it hurts



jeg husker da jeg var lita, sikkert 6 år, så var denne sangen min anthem. når den kom på tven så brukte jeg å skifte klær og hadde på meg en gul kjole med polkadottprikker på, det nærmeste jeg kom gwen stefanis marineblå kjole i en av de beste videoene of all time. jeg husker da jeg spurte mamma hva "don't speak" handla om så sa hun at den handla om at gwen stefani hadde slått opp med kjæresten sin. jeg kunne ikke engelsk da, og bare nikka og sang med det jeg trodde var ord men som bare var hvordan ordene hørtes ut. denne våren har jeg gjenoppdaga no doubt og tragic kingdom, og denne sangen treffer meg sånn i sjela at det river. det river godt.

mer no doubt:







gwen stefani er idolet mitt ikke engang i i en å din kule faen, men mer i en religiøs tilstand.

No comments: