Wednesday 5 October 2011

too cool for school

igår dro vi ut. noe som egentlig ikke var meningen. tidligere på kvelden dro jeg til drama studio hvor elever som har gjort en master i creative writing leste utdrag fra sin nye antologi. åh, mye av det var så. bra. og jeg blir alltid like sjokka hver gang noen sier "dette er et utdrag fra en roman." jeg klarer ikke forestille meg hvordan det er å skrive en roman. jeg vil gjøre det en gang, jeg trenger bare å bli litt flinkere. uansett, etter det dro jeg tilbake til leiligheten og dro ut på union baren med chess som er en av mine flatmates. der tok vi et par pils og så dro hun fordi hun skulle møte et par venner.

jeg dro tilbake til leiligheten hvor det som alltid var full ståhei. igårkveld var det nemlig fancy dress party. jeg vet hva dere tenker, la oss kle oss i fine kjoler. neeei. det betyr at man har på seg skoleuniform. wtf. som nordmann er begrepet skoleuniform ganske så fremmed for meg. men folka jeg bor med klarte omsider å overtale meg til å bli med dem. problemet var bare det at alle de andre jentene så ut som britney spears i hit me baby one more time. britene kan det å kle seg slutty. for meg var dette et stort no no. så jeg endte opp med å se ut som den kule, litt alternative læreren som alle liker. uansett, gøy var det hvertfall.

gjengen. verdt å nevne at rett til høyre for oss var det et par som lå oppå hverandre og gjorde unspeakable things. med klær på selvfølgelig.

et outfitbilde er på sin plass. jeg måtte låne ei hvit "skjorte" av grace og slipset til rosie.


og dette er paolo. han er fra vietnam. han er awesome.

No comments: